» Namn betydelser. «

Igår satt vi på ts och kollade upp olika SSO namn och deras betydelse, ganska roligt faktiskt.
 
 
Courtney
The name of a girl who is beautiful, strong, and intelligent. One who is easy to fall in love with but impossible to let go. She is funny, exciting, and enthusiastic. Courtney has an amazing personality that appeals to every person fortunate enough to meet her. Her eyes are captivating, her smile, intoxicating, and her heart lights the darkest, coldest souls and fills them with happiness.
 

 
Nemo
Namnet betyder "ingen" på latin.
 

 
Okej Courtney är alltså världens fantastiska människa enligt beskrivningen, Nemo är ingen. Konstigt då jag upplever att fler känner mig som Nemo än Courtney. Men nästa gång någon frågar vem Nemo är i global. Då ska jag svara INGEN hahah. Aww...
 

 


Nu förfinar du sanningen lite när det gäller namnet Courtney, trodde vi var överens om att det betyder kort näsa ;D

Svar: HAHAH jaa men ja hittade inte den sidan :(
Courtney Silverhill

2014-10-07 // 20:34:37

Vad heter sidan??

Svar: Googla bara namn betydelser så får du upp :)
Courtney Silverhill

2014-10-08 // 06:36:04

Okej tack

2014-10-08 // 15:43:05

Nej vilken Nemo diss!! Jag tror att jag kan skriva en betydelse till Nemo. Nemo är en snäll person som alltid är rättvis mot alla. Nemo är en person som har lätt att bli älskad av människor. Nemo tar ansvar och skyller inte ifrån sig på andra människor. Nemo är en person som är tålmodig och sällan blir arg. Men blir Nemo arg vill man inte gärna vara den som Nemo är arg på. Då kan man tyvärr råka lite illa ut... Nemo är ett ovanligt namn som inte så många har. Det finns endast ett fåtal personer i Sverige som Haeggman Nemo som smeknamn. Ingen i Sverige har Nemo som tilltalsnamn utom smeknamn (nästan säker) Så that the beskrivning av Nemo :) Nöjd jag vet inte riktigt om det passar på dig jag utgick från bara ordet Nemo istället för dig annars hade det blivit lite konstigt hehe typ den bästa människan i världen alla älskar dig osv. Hehe puss puss Nemo ♥♡♥·♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥·♥·♥·♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥·♥·♥♡♥·♥♡♥♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♥♡♥♡♡♥♡♥♥·♡♥♡♡♥♥♥♡♥♥♥♡♥♥♡♥♥·♡♥♥·♡♥♥♥♡♥♥♡♡♥♥♥♡♡♡♡♥♥♥♡♡♥♡♥♥·♡♥♥♥♡♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♥♥♥♡♥♥♥·♡♥♡♥♥♡♡♥♥♡♡♥♥·♡♡♡♥♥♡♥♥·♥·♡♡♡♥·♡·♡·♡♡♥·♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♥♥♡♥♡♥♥♡ hehe gjorde hjärtan nästan 1 min ♥

Svar: Aww haha <3
Courtney Silverhill

2014-10-11 // 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback