» Såklart :) «

Igår filmade jag lite scener till Jorvik vampyren, precis som ni gissade. Gud jag älskar det. Satt långt in på kvällen och redigerade material, filmade, redigerade. Haft riktig abstinens faktiskt. Men som ni förstår så tar det lite tid innan jag kan släppa det första avsnittet. Saken är den att jag försöker förnya mitt sätt varje säsong, dra lärdom från det jag lärt mig under tidigare säsonger. Min ide är att ett par avsnitt ska bli färdiga, viktiga scener ska vara filmade innan jag tillverkar en trailer. Så det beror helt på hur mycket jag lyckas filma under kvällarna/dagarna. Men jag lovar jag ska försöka vara så effektiv jag bara kan, för tro mig jag vill så gärna visa er den nya säsongen! Kan knappt vänta. Kommer ni tycka om den? Jag hopppas det.
 
 



» Kajsa

JAAAA! :D

2014-10-10 // 09:48:57
» Tilde

Jag kan inte se jorvik vampyrerna det står att den inte är tillgänglig

2014-10-10 // 13:26:43

Jag kommer inte gillar JV säsong 3




JAG KOMMER ÄLSKA DEN!!!!!!!!

2014-10-10 // 21:05:25

Härligt Nemo!!! Fy vad jag längtar. När jag fick veta att det skulle komma säsong 3 så typ började jag skrika och typ hoppa runt o nästan gråta. Känner mig taggad för att gråta denna säsong gråter typ tillochmed nu. Jag tänker likadant Nemo om jag skulle göra en serie som du så skulle jag vilja ha kanske 3-4 avsnitt klara innan jag släppte det första för att slippa stressa en massa med att göra på en vecka. Nemo lyssna här: gilla är inte ett ord man använder om jv säger man att man gillar jv så är man galen. Jag älskar jv typ lika mycket som jag älskar dig mer och mindre samtidigt. Men vi säger lika mycket då ja ddu är ju en av två människor jag älskar mest i världen. Så då kanske du fattar hur mycket jag kommer älska jv när säsong 3 kommer typ 40tusen gånger mer. Fast då kommer du också gå upp och andra som jag älskar mest också :) puss puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥·♥♡♥

Svar: haha aww :D <3
Courtney Silverhill

2014-10-13 // 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback