» Shoppaholic «

Hokus pokus så hamnade jag i ett shoppingcentrum och kom hem med 4 stora påsar fulla med saker, gosh.. Nejmen det var verkligen behövligt! Har beställt hem sushi som jag väntar på nu, sååå hungrig! Kollar världscupshoppnigen också. nån mer som kikar? Blir lite bigbrother sen till maten och så mycket bättre på det så ja de vart en till dag utan mina pixelhästar, snyft :'( Men ny vecka i morgon igen så då blire garanterat SSO. Hoppas ni haft en härlig söndag, min har varit underbar! <3 
 
 


Jag har också shoppat idag c:

2014-10-26 // 19:09:25

Jag har också shoppat ... Asså igår ... På söndagen xD

2014-10-27 // 11:32:28

Det va jag som va anonym xD

2014-10-27 // 11:33:23

Det va jag som va anonym xD

2014-10-27 // 11:33:28

Komma hem med 4 fulla påsar? Det händer helt ärligt aldrig mig. När jag köper saker så blir det typ 3 saker per gång och det är inte riktigt 4 fulla kassar fast jag har ju inte riktigt köpt allt jag behöver då utan då finns det kvar en massa saker som jag egentligen behöver men som inte är jätteviktigt/jätte bråttom så det brukar inte bli så mycket. Jag vill inte heller göra av med så mycket pengar sparar till en sak om jag inte får den i julklapp. Men seriöst världscuphoppningen är den nu? Har helt missat det.. Jag brukar se det, det är ju bra :) Jag var och shoppade i Måndags i Stockholm fast hittade inte så mycket. Hittade jättemycket kläder som var för stora dock :( Pusssizzar och kramizzzz <3

2014-10-29 // 13:34:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback