» Spökjakt! «

Vart på spökjakt ett antal timmar, duktiga Kingen <3
 
 
 
Skelett sneaky hihi. Hur många spöken har ni hittat?
 



13 spöken

2014-10-29 // 20:09:15

Typ allihopa på en o samma dag :D
Jag o min lilla Skugga har sprungit jorvik runt och räddat massor av spöken.
Och när vi loggade in så stötte vi på en vampyr o den bet mig o sen blev jag vit :c
Fast sen blev det bra igen o nu e jag en VAMPYR 8D
Eftersom jag flyttade till Server 2 för nån månad tillbaka ( woopsi ) så är jag nu ~ MARSCHMALLOW CLOUDS VAMPYR ~

2014-10-29 // 20:51:04

Jag hittade 19 spöken :D och tack för du förvanlade mej till vampyr :3

2014-10-29 // 21:45:40

Jag vet inte riktigt hur många men mellan 10-15 och då har jag inte letat direkt utan tagit de jag har sprungit på eller hört någon säga vart de finns. Jag orkade inte gå på nån jakt i typ en timme. Sen är det vissa som kör med spökkartor fast jag tycker inte att det blir så kul då jag vill typ leta lite och springa in i dem. Det är typ min stil tror inte att jag kommer hitta så många spöken för jag kommer nog inte hinna leta så mycket. Men man vet ju aldrig... puss ♥♡♥♡♥

2014-11-01 // 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback