» Spola fraaaam «

Godmorgon! Min morgon är allt annat än god... Ni vet dom där dagarna man bara vill spola fram? När man ska göra nått jobbigt som en stor redovisning, prov eller ett läkarbesök. Så känner jag idag! Skulle vilja spola fram tiden tills efter middagen då jag kommer sitta redo för att bedöma dressyrtävlingen mot Pink bullets, vilket också är jävligt nervöst haha. Men det är roligt. Är det någon av er som har nått jobbigt idag? Vi får bita ihop tillsammans så hörs vi senare. Och till er som inte ska göra nått jobbigt alls, jag är så avis!! Puss... 
 
 
I need a sneaky hug <3


Går i 6:a och ja, jag har prov i NO typ och annat och är nervös för hur det ska gå för mig xD vill också kunna spola fram tiden så man slipper skolan och det. Men vi har slöjd så ja, kanske spola fram till den lektionen, hihi c: Men ja, hoppas du mår bra Nemo :) Såg dig igår också när du red Tiger :) Men ja, ha det bra och hejdå <3

2014-10-21 // 09:40:38

AA jag bar en jobbig dag!
Sjuk igår och idag och har redan missat två prov i skolan 😁
(Går i sexan)

2014-10-21 // 11:49:35
» Diana

Har haft 2 prov idag, den kommer jag ha 3 prov veckan efter höstlovet

2014-10-21 // 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback