» Uppdatering! «

Då vare dags för halloween uppdatering, woop.. Alltså jag hoppas vi får öppna Dews nu... Annars tror jag att det är en helt vanlig halloween uppdatering, samma kläder, samma smink, samma extra uppdrag med samma belöningar. Kanske nått nytt? Hoppas det iallafall. Detta är min tredje halloween på SSO, hihi..
 
Bjuder på lite random bilder, bara för att jag inte har bilder kvar från tidigare halloween uppdrag. Eller de finns nog nånstans i arkivet men jag är lite lat :)
 
 
Så jekla snygg alltså!
 

 
 
Busar ovanför smuggelgrottan HIHI
 

 
 
Drakarna väntar spänt på kurragömma :D
 

 
Vad tror ni kommer idag?
 
 

 


omg that pmumpkin

2014-10-31 // 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback