» 07.54 en lördag «

Vaknade för en timma sedan, med världens halsont.. BUHU... Dags att bli sjuk igen alltså! Är det inte helt galet att man kan gå frisk hela sommaren och så fort skolan börjar så blir man sjuk? Det måste helt enkelt vara så att det inte är bra för hälsan att gå i skolan eller jobba. Right? Eller är det någon smarting här som har en annan bra förklaring? Jag har nämligen hört att det är en myt att man blir förkyld av kyla så att det är inte pågrund av att hösten bestämde sig för att komma två månader tidigare..
 
Iallfall så är det skönt att jag är vaken så pass tidigt för då hinner jag blogga, skriva manus och kanske levla litegrann innan jag ska iväg sen. SCORE. Har ett par inlägg som jag måste få ner i ord och jag vill verkligen slipa mer på manuset för snart tänker jag börja filma lite smått. HIHI
 
Vad är era planer denna lördag?
 
 
 
Två bilder från i torsdags då jag hade lite tid innan eventet att umgås med fans. Vi grupptävlade och flummade runt en massa och några följde med mig till eventet med RD. Dock kunde en av dem "Annie" inte komma in i GÅD så hon fick en kram innan vi begav oss in. Hennes egna ord "Det här är den bästa dagen i mitt liv." Alltså ååh gud vad jag tycker om er mina fans <3
 



» Diana

Hej nemo :)

Blir också förkyld nu på hösten, skolstarten, men jag tänker att det kan ju bero på att alla träffas eft sommaren, alla har ju då olika bakterier, så det kan ju bero på det.

Vet dock inte om det stämmer, men det är en teori :)

Mvh Diana

Svar: Ja så är det kanske! haha :) Kram
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 08:53:05

Hade också världens halsont idag! Godness det gör fortfarande ont =,(

2014-09-06 // 19:29:09

Nej stackare. Tycker det jag också, vart hemma ända sedan tisdag eftermiddag. Halsont här också, men inte pga av en förkylning, bara för stora halsmandlar.. :( Krya på dig Nemo <3

2014-09-06 // 23:22:56

Nej men Nemo det måste vara något sånt. Är precis likadant för mig har lixom vart frisk hela sommarlovet tror jag... Men nu när skolan började blev jag förkyld och gick typ runt med feber 2 dar i skolan innan jag bestämde mig för att stanna hemma och bli frisk och lyckas faktiskt genom att sitta och titta på dressyr vm! :)
Men vad roligt jag hade velat vara med när du var med fansen. Min typ bästis var med men sa inget fast hon vet hur mycket jag gillar dig Nemo :/ puss <3 ♥♡♥

2014-09-07 // 07:03:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback