» 4/5 medlemmar har kämpat och fått en plats i laget. «

 
Idag tog Victoire Winterfall hem segern och snodde åt sig en plats i laget!
 
 

 
På söndag ska 4 personer slåss om sista platsen i laget i andra chansen.
Det kommer bli en lång och tuff kamp, vem kommer ta hem det?
 



Shit vad Wic ser allvarlig ut!! Nästan så att man blir rädd. :) Nej asså Nemo jag vet inte vilka som är med och tävlar på söndag, jag hörde bara att Sky skulle vara med. Jag har absolut ingen aning om vem som vem som kommer vinna men vi kan ju säga att jag hoppas lite på Sky eftersom att jag stod och hejade på henne förut när hon tävlade och snackade med henne :)

2014-09-19 // 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback