» bebisgooos <3 «

Har spelat lite sims nu när jag varit sjuk. Fortsatt föda upp och sälja lite hästar, vissa behöver mer utbildning men de flesta har riktigt bra stats när de föds så jag tjänar nästan 10.000 på dem på en gång. Men mysigt är det att föl gosa och rida in hästar :) Ibland åker man i backen men sånt är livet lixom.
 
 
 
 
Har också börjar avla med stallets hästar vilket kommer göra att jag får lite fler färger på föl nu. Dock vet jag inte hur deras stats kommer se ut? de återstår att se.
 

 


Åh första bilden asså sååå söt!!! :) <3 Jag blir mer sugen på att spela sims nu... Man kan göra så mycket puss ♥♡♥<3

2014-09-12 // 06:43:22

var det sims tre med alla djuren

Svar: Ja det är sims 3 :)
Courtney Silverhill

2015-04-30 // 06:24:20

SWEEEEETY💗😱

2015-04-30 // 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback