» De här med o tugga och hicka. «

Alltså de finns en del saker folk stör sig på med mig, förutom att jag nästan alltid hickar så är det så att jag tuggar otroligt högt. Alltså alla mina kompisar irl säger att jag inte får äta chips när vi ser på film för de hör typ ingenting då. HAHA alltså de är helt sant! Jag har en teori om att jag har en hög gom och att de därför ekar när jag tuggar. För alltså vad jag vet så tuggar jag med stängd mun. Kim fick detta på film här om dagen (suck).. Ni får spola fram till 04.35 och höra själva. Alltså jag döööör hahahah...
 
"Jag har ätit ett halvt paket knäckebröd sen igår, så jävla gott!" Ja jo vi hör det haha..
 
 
 



Haha Nemo låter det verkligen så högt när du tuggar...? Du vet det där med att hicka efter att man har ätit. Jag började också med det men nu är det inte så ofta det händer. Det är nästan aldrig! Men seriöst inte få äta chips det är ju gott ju! Puss puss ♥♡♥♥<3 :) glöm inte. . Hehe du vet säkert vad jag menar :)

Svar: Ja jag tuggar verkligen så högt :(
Courtney Silverhill

2014-09-11 // 07:16:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback