» Dragon «

Hej lediga fredag! Älskar att vakna med huvudvärk <3... Festade med drakarna inatt så jag får väl skylla mig själv. NEJ för det var en dröm och då ska man inte behöva lida för det dagen efter! bläää.. "Ska aldrig mer dricka.. I sömnen". Men hursom, är ledig så ligger i sängen fortfarande. Min plan idag på dagen är att storstäda, tvätta, kanske träna och bada. Kvällens planer är NOLL. Laga god mat, kolla en film kanske. Har blivit en liten pensionär. 
 
Men iaf tänkte bjuda på en låt jag börjat tycka om, den heter Dragon också <3
 
http://youtu.be/Sm4ydqsZvMo
 

Kunde tydligen inte bädda in en video via telefonen? Aja in och lyssna, tycker ni om den?
 


Åhnej vad jobbigt att gå in och kolla, kommer inte orka asså helt säker! Nej memory har inte mycket tid för ska snart åka bort och komma hem i morron kväll. Oj det var ett ord men aja vem bryr sig. Asså ärligt vem bryr sig om man stavar fel eller skriver fel ibland. Det är ju bara viktigt i typ svenska engelska och bspåk. Så bryr mig bara då och ibland när jag bloggar :) Puss puss måste snart dra men hoppas jag hinner kommentera lite mer först älskar dig Nemo alltid always and forever! ! Nåt coolt och bra uttryck kommer verkligen använda det puss ♥♥♡♥♥<3<3

2014-09-26 // 17:52:52

detdär var ju riktigt bra låt :D

2014-09-26 // 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback