» En bättre morgon. «

Hej folket!

Idag fick jag en mycket bättre start än igår. Vaknade vi sju och gick upp och tog på mig träningskläder, kom ut vid halv åtta och har powerwalkat tills nu. Nu borde jag inte somna när jag sätter mig och pluggar haha. Varför jag går upp så tidigt är för att jag vill hinna jobba med mitt YT projekt, igår försvann tre timmar för mig när vi filmade så vill ta igen det. Men har annat o göra också så jag kör en effektiv morgon och sen datorn! Vad gör ni, är ni i skolan?
 
 
 
 
 


» Diana

Var i skolan när du skrev detta :)

2014-09-03 // 14:47:21

Åååååå så fina bilder skriver detta 19:52 På kvällen xD:) <33 Love You! <33333

2014-09-03 // 19:52:49

Ja skola. Det är ok men jobbigt. Jag mår nästan illa när jag tänker på att jag ska ha samma schema och samma skola ett helt år minst. Kanske ska byta till en annan skola sen men jag måste stå ut jättelänge innan det blir sommarlov!! Åh vad jag kanske längtar det beror på. Puss ♥♥

2014-09-03 // 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback