» En sån dag! «

Hej på er!
Kom hem vid ett igår tror jag, sen spelade jag SSO och satt på ts med Haley, Felicia och Violet. Kom typ inte i säng förens vid tre. Sen har jag vaknat till o från hela morgonen. Är rätt trött med andra ord. Idag är det en the sims dag! Ska in på min hästuppfödar familj och spela, det börjar ju gå riktigt bra där. Sen kanske de blir SSO lite senare. Ska regna hela dagen så blir mest mys faktiskt, det enda jag måste göra är att handla lite senare.
Hur ser er lördag ut?
 
Redigerat : Jag laddar ner the sims 4 istället, WOOP!
 
 
 
 
 
Alltså inatt... Jag och Haley letade efter tomten i Jarlaheim... Vi jag/hon? Fick för oss att det kunde vara Herman som var tomten, vi sprang dit och jag red in i hans dörr och väckte honom rejält, han tände hela huset o sen sprang vi in och jag råkade göra motorbåten på hans bröst?.. Ehm sen var vi tuppar på Sunfields stall tak. Jag jagade en ridande NPC också som jag trodde var en random spelare. Det är lite som när man är ute på landet när man spelar på nätter.Så fort man ser någon så blir man så jävla
glad o måste kolla vem det är. Förstår ni?
 
Vi hittade tomten iallafall.. Vi fick dock inga paket. Alltså nej herregud hahaha...
 

 


Haha vad jag får skratta varje gång jag klickar in på din blogg ;)

2014-09-20 // 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback