» Ett jobb? «

Fredagsmys... Jag har gjort lite små ärenden här på förmiddagen, hämtat ut lite kläder oså. Tog en rejäl sovmorgon till tio också. NU håller jag på o bakar  och ska snart hoppa in i en dusch, ska även sätta i en hårinpackning och en ansiktsmask skööönt.. Lite hemma spa dag helt enkelt. Ikväll ska jag hem till en av mina bästa vänner och äta middag ett gäng, ska bli mysigt och jag ska överaska med en tosca tårta mihih. Denna veckan har SSO kännts lite som ett jobb, har haft uttagningar varje dag och efter dem ska allting in på hemsidan och karaktärer ska fotas, tävlingar med andra klubbar har planerats. Har haft kontakt med 4-5 klubbar bara denna vecka, mycket mailande alltså.. Och bara planeringen kring tävlingslaget och uttagningarna har tagit helt galet mycket tid. Efter uttagningarna har vi haft amazing race vilket kräver mycket tankekraft. Jag ÄLSKAR det här och tycker det är roligt men gosh det är stressigt också. Denna veckan har jag inte haft någon tid för JV vilket stressar mig med, vet ju att ni väntar.. Bloggen har inte kännts helt 100 heller eftersom jag inte hunnit. Ja ett jävla jobb helt enkelt, men nu är det fredag och jag har varken uttagningar eller event. Ska ta det lugnt och koppla bort allting som har med SSO att göra helt enkelt. På söndag är det sista uttagningen och nästa vecka drar det igång på riktigt.
 
Insåg att jag glömde berätta vilka som ska tävla i andra chansen, det är Henriette Lionstar, Hortense Skyfall, Emma Shortroad och Nina Bunnystorm.
 
NU tar jag fredag, ska in på SSO en snabbis men oklart om jag bloggar mer idag. Ni får se helt enkelt.
Annars önskar jag er en härlig fredag så hörs vi i morgon <3
 
 



Jag ska vinna den här gången! Frosteye kommer vara ta alla med storm! ;) mohaha

2014-09-19 // 14:08:39
» Diana

Låter som du kommer få en härlig fredag :)

2014-09-19 // 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback