» Event och en överaskning! «

Har precis varit på en ponny frågesport, de var roligt men jag lyckades inte svara en enda gång haha..
Men mysigt var det iallafall. Sen levlade jag klart Lemoncrush idag också och eftersom jag kärat ner mig i morotshästen och marknaden försvinner i morgon så tog jag ett drastiskt beslut helt enkelt..
 
 
 

 
Denna skönheten är jag SÅ kär i och hon heter Fireflame <3
Lemoncrush har fått semester efter denna intensiva levling och kommer tas hem i jul.
 
 



» zoe!

Fire Flame är det snyggaste namnet min heter samma ;) så den hästen är faktist helt fantastisk *-* ^^

2014-09-10 // 07:25:41

Är den ny? !- ¡

2014-09-11 // 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback