» FILM LÖRDAG! «

Rota fram popcorn och cola för nu är det filmdags!
Hela Jorvik vampyren säsong 2 för att fräscha upp minnet och peppa inför den kommande säsongen.
 
 
 
 


» Diana

Hej Courtney, nemo, Silverhill :)

Undrar en jätte snabb fråga angående Jorvik Vampyren :)

Har Jorvik Vampyren fört dig och Kingen närmare varandra?

Hoppas du svarar :)

Mvh Diana

Svar: Den här frågan tycker jag om och tänker svara på den i ett blogginlägg!! :)
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 16:37:20

OMG ÄNTLIGEN! THE MOVIE AV JV SÄSONG 2!!!!!!! NU SKA JAG ÄTA CHIPS OCH DRICKA COCA COLA OCH KOLLA PÅ THE MOVIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / ps DU ÄGER NEMO!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2014-09-06 // 19:38:53

"snyft" Jag får alltid tårar i ögonen när Doris dör och när det är begravning och bröllop. Det är de bästa delarna. Sitter fortfarande med tårarna i ögonen <3 :') Ingen serie är bättre, ingen kan toppa Jorvik vampyren. Nemo, sluta aldrig göra såna där bra videos, dom är underbara <3 blev lite störd av min familj under min film kväll om man säger så.. Min brorsa inkräktade på min mys hörna under min loftsäng där jag satt och kollade, men sen gick han och det var bra för då kunde jag fortsätta <3 Men love you Nemo <3 Hoppas du har en trevlig kväll men hejdå Nemo och ha det bra så kanske vi syns på SSO nån dag <3 <3 <3
//mvh Cassandra, ditt största fän <3 <3 <3

Svar: Aww gulle <3
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 22:04:54

Vackra sener finns med vilket gör serien väldigt vacker :)

Svar: <3
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 22:53:34

Hej Nemo, jo jag undrar om jag hade kunnat få börja spela på din eller vems det nu är server :D Nu kanske du tänker ''Men guuuuud jag har ju sagt hundra gånger att jag inte vill ge ut ipn'' men sorry jag har inte sett det i så fall :) tacksam för svar!! <3 Mvh Julle/Julia x)

Svar: Det är Kims server om du menar minecraft och den ligger nere sen en tid tillbaka. Dock hoppas jag att den är tillbaka snart så att jag kan fortsätta filma MC :)
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 23:30:25

Åh nu laddar jag för att hinna se den. Måste åka hem från stallet vid 12 så jag kommer hinna. Blir dock ingen Cola för mig. Orkar inte köpa och får inte dricka läsk och sånt vid datorn. Inga popcorn heller för jag vågar inte poppa. Nej jag tar chips och jordnötter. :) Nemo för några veckor sen innan du klippte ihop alla avsnitt så kollade jag på alla i rad efter varandra. Det var bara det att när jag precis började gråta tog avsnittet slut så det blir nog lättare nu. Men efter det satt jag och skakade i ungefär 20 minuter 30 minuter nåt sånt. Jag blev rörd o glad och vvart helt helt skakis men kunde inte gråta. Men asså verkligen så bra film med känslor och jag har tänkt ändå sen första gången jag såg den att det borde bli riktig film som man kan se på bio, men på bion skulle ändå inte kunna bli lika bra för då skulle man har röster och missa mycket av den vackra musiken. Blir jättelätt jätte jätte glad varje gång jag ser på jorvik vampyren. Det beror mest av allt på musiken. Det är så känslosamt också jag bara längtar tills jag får se den igen!!!!!! Det är bara så att det blir så konstigt att säga såna saker. Men iaf så älskar jag jorvik vampyren och jag lever typ för den. Men doc inte bara den det finns många människor och saker som jag älskar. Jag älskar många av mina vänner men du och en annan är de jag älskar mest av alla människor. Därefter kommer t ex Sture Janni några kompisar mm Förut älskade jag ingen men sso hjälpte mig att förstå att man kan älska vänner och så utan att det är konstigt alls. Det var mest wc som lärde mig det men också Gold doves och water Roses o sneaky dragon även om jag ininte harvart med i varken wr eller sd. Puss på dig Nemo det var allt jag hade att säga just nu :) puss igen ♥♥

Svar: Härligt att du känner så mycket för JV! :) <3
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 07:42:49

Scener menar jag såklart xD Ursäkta för mitt stav!

2014-09-07 // 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback