» För mycket projekt på gång! «

Hej på er.
Några av er kanske märkt att bloggen inte varit som vanligt senaste dagarna, jag är lite frånvarande just nu. Anledningen är att jag lagt ner ungefär hela min själ i det här projektet med sneakydragons tävlingslag. Samtidigt som jag försöker få hela jorvik vampyren att inte stå helt still. Jag skriver och har börjat filma lite smått. Jag försöker att inte stressa, det ska vara roligt också! Men ja nu vet ni, så fort tävlingslaget är ihopsatt och allting klaffar så kommer jag förhoppningsvis slappna av lite. Sen ska de börjas filmas ordentligt snart också så då lär tiden försvinna på redigering, haha de e mycket nu.. Dock så bloggar jag ju varje dag men inte lika mycket inlägg som förut.
 
Idag ska jag faktiskt försöka plugga för i morgon är det en lång dag i skolan, denna vecka drar amazing race igång i sneakydragons vilket ska bli spännande. Jag är lag blå tillsammans med min klubbkompiz Arvella. Ni får hålla tummarna för oss, LAG BLÅ! ;) ska visa min outfit sen.
 
Juste haha ja o Emlan lekte ryska posten i fredags kväll/natt FNISS..
 
 
Alltså ryska.. Det är ju inte ens samma bokstäver som vi har?
Så det går lixom inte att skriva på ryska, förstår ni hur jag menar haha...?
 

 


jag håller tummarna för dig och Vella :D GL

2014-09-14 // 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback