» Fredag igen. «

Veckorna flyger förbi verkligen.. Men det är bra för då är sommaren här snart igen. Men hur har eran morgon varit? just nu ligger jag i ett bad fullt med skum som luktar jordgubbsmilkshake. Jag lägger upp en liten plan för dagen och bara njuter. När jag badat klart ska jag sätta mig och skriva lite inlägg åt er och hänga med Annie när hon vaknat. Jag väntar på en leverans av en ny byrå idag så får inte gå hemifrån haha.. Jävligt bra anledning till att sitta vid datorn med andra ord. Men det var väl allt just nu, vi hörs om en stund igen!
 
 


Åh så mysigt! 😉

2014-09-05 // 13:52:04

"Host host" Väldigt rosa.. xD
PS. Vet hur du har gjort så det är rosa!

2014-09-05 // 18:17:56

Åååååå Mysigt önska jag skulle vara där ;)

Svar: haha ja bada är de bästa som finns :D
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 07:52:38

Ja absolut! :) <33

2014-09-06 // 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback