» Gårdagens pandoras ask. «

Pandoras ask... Detta har Sneakydragons gjort en gång förut och totalt glömt bort det!
Igår vart det repris, det är inspirerat av paradise hotels pandoras ask där de grillar varandra ordentligt med anonyma frågor. Alltså kan inte bli annat än sjukt spännande!?
 
Såhär gör vi:
Medlemmarna får kontouppgiter till ett konto på server två, därifrån postar de Evelina Silverknight.
På det här sättet blir alla frågor anonyma och eftersom SD håller till på server 1 så kan vi inte ens försöka lista ut vem som är inne och skickar frågor just då. De får en vecka på sig att skicka frågor till vem/vilka de vill eller ställa öppna frågor till klubben. Igår hade Evelina fått in 88 frågor och vi möttes kring bordet i jarls gravvalv.
 
Alltså det var galet kul, alla på ts garvade så vi fick ont i magen. Allt ifrån seriösa frågor till världens snuskigaste saker frågades. Jag fick några frågor som jag kan dela med mig av, dock inte alla för vissa frågor jag fick är helt enkelt inte okej att skriva ut här haha, om ni förstår vad jag menar. Det är också otroligt roligt att få veta lite udda saker om medlemmar man inte känner så bra ännu. Det enda kravet på Pandoras är att man inte ska hoppa på någon med elaka frågor eller påståenden.
 
 
 
 
Men här är några av de frågor jag fick:
 
"Varför kallar du dig Stockholmare när du egentligen bor i ****** ?"
Haha jaa herregud, bor man inte i city är man tydligen inte Stockholmare ;) ;)
Min dröm är dock att flytta till en liten gård i Norrköping.
 
"Du verkar så otroligt ambitiös med tävlingslaget, ledarrollen och allting.
Vad får du egentligen din energi ifrån?"
Här svarade jag att jag fick min energi ifrån alla medlemmar i Sneakydragons <3
Och det är helt enkelt så det är, jag har alla projekt med klubben för att jag tycker att det är roligt och jag blir motiverad av medlemmarna.
 
"Du verkar otroligt snäll men det känns som att när du verkligen blir arg så smäller det, stämmer det?"
Jag har en väldigt lång stubin, jag är tålmodig med de flesta människor. Men ja jag kan bli riktigt arg och det blir jag oftast på folk jag tycker behandlar andra människor illa. Då kan det flyga ordentligt från min mun.
 
Resten kan jag inte skriva helt enkelt, alldeles för privata eller snuskiga :) haha.
 

 


Låter riktigt kul!

2014-09-26 // 20:05:17

Jätterolig lek!!!! Nästan så man vill va med hihi ska nog testa nån gång risken är nog man får väääääääldigt konstiga frågor som man inte kan/vill svara på. Verkar väldigt läskigt men också jättekul!! Puss <3 ♥♥♡♥♥♥

2014-09-28 // 07:48:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback