» Hallå där! «

Hejsan hoppsan! Förlåt, har inte glömt er.
Dock varit ute o flängt hela dagen och nu är jag så trött. Idag börjar mina uttagningar inte förens 19.20 så jag kan ta det lite lugnt ett tag. Ska försöka levla lite osådär, kanske fixa lite autos.. Ligger ett gäng på lager. 
Ikväll är det möte också och vi ska välkomna en ny medlem, MEN det är också ikväll som vi får veta resultaten från amazing race, alltså jag dööööööör. Jag har ingen aning om hur det gått för mitt lag, det går lixom inte att veta. Men i will let you know, ja lovar! Nervös, spänd och taggad.
 
 
Vad tror ni, kan jag och Arvella ha en chans?
 




Hej, du äger! xD <3

2014-09-18 // 18:27:10

jodå du och Vella vann säkert ;D

2014-09-18 // 21:09:20

Eftersom att jag redan har sett inlägget efter så vet jag ju... Men jag skulle ändå gissa på att det skulle gå fett bra för er! Ni var ju skit snabba jag skulle i varje fall inte kunnat slå er! Puss <3 ♥

2014-09-19 // 06:43:20

Hej Nemo! Du har ju fått ett brev av mig som jag sett du svarat på men sen undrar jag om jag kanske skulle kunna få en autograf av dig också? Skulle vara snällt i alla fall! :)

2014-09-19 // 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback