» Jag vet att ni har väntat... «

 
Ingen är gladare än jag, här är höstens projekt.
 
 
 
Mer om detta kommer alltså inom en ganska snar framtid. Är ni taggade?
 




Yay vad roligt! Ska bli jätte kul, längtar redan! Lycka till Nemo, du är ju bara så bäst så jag vet att du kommer lyckas!
xoxo Olivia Sky

2014-09-03 // 15:43:56

JAAAAAA

2014-09-03 // 16:01:43

Yees! Vad jag längatat! :D Vet att du kommer att lyckas! Hur jag vet? Jag vet för du är så sjukt bra på att redigera videos! Jag började gråta till dem sista avsnitten av säsong 2! Alla videos jag ser som du har gjort gör mig glad! :D
Längtar jätte mycket redan!
xoxo Mag <3

2014-09-03 // 16:08:59

herregud,en säsong till?.Denna säsongen kommer bli skitbra (som alla andra).Känner på mig det.Trodde förra säsongen var slutet.Gud vad glad jag blir!
Känn ingen stress alls.Det kommer när det kommer. :) <3

2014-09-03 // 16:10:15

Asså fan Nemo när jag gick in på yt och redan när jag såg namnet på videon så jag bara kommer det jorvik vampyren säsong 3????!!!!! Blev tvungen att kolla och ja... Kan inte beskriva detta men så fort jag var säker så börja jag skrika, hoppa runt och nästan gråta. Asså Nemo älskar dig skitmycket. Jorvik vampyren kommer göra att jag inte saknar alla som jag saknar lika mycket och att jag kommer klara skolan mycket bättre(jag fattar inte hur jag ska orka två terminer) :))) Kan inte beskriva detta min lycka är helt åhh jag vet inte vad jag ska säga är så himla glad just nu!! Nemo du har lixom gjort mitt liv med Jorvik Vampyren. Det betyder typ allt för mig!! Jag är så glad men jag kan inte gråta Nemo du har gjort mig lycklig varje dag. Du har gjort det värt att fortsätta spela. Inte bara du men du är nog den som har gjort mest. Jag älskar jorvik vampyren så mycket. det går inte att förklara men jag hoppas att du förstår jag är för glad nu. Tusen pussar o kramar till dig Nemo vet inte vad jag ska skriva men all min kärlek till dig och jv nu Lycka till!! Med det menar jag att du ska få slippa dumma redigerings program. Människor(typ jag) som hoppar fram mitt framför er (av misstag) precis när ni börjar filma en scen hihi. Kärlek <3

Svar: hihihi jaaa! :D Älskar verkligen när folk blir så här glada <3
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 17:20:10

Nej du är inte seriös!!! Jag var redan efter förra delen: jag kommer sakna jäv så mycket... Trodde inte du hade tid, ork o allt. Men jag tror att du lyckas, om säsong 2 blev så mycket bättre än säsong 1,VAD kommer detta bli? Ett mästerverk? Det hoppas jag iaf! Lucka till nu, inte baradu, också alla statister och redigeringsprogram (xD)

Svar: Det hoppas jag med! :D
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 18:23:49
» Agnes

OMG OMG OMG OMGOMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄR BÄST NEMOOOOO!!! ojoj caps :D

Svar: :D
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 19:19:49
» Lea

YAY äntligen!! :D :D
detta kanske låter konstigt men du borde ge till en regisör eller vad det heter och göra riktig film av detta ;D
I ♥ JOVIK VAMPYREN O INGEN SKA FÖR FAN TA DET IFRÅN MEJ

Svar: Aww det vore ju helt awesome :') <3
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 19:54:40
» Kajsa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2014-09-03 // 19:56:58

Jaaaa Prooooo=Braaaaaa!!
Så kul Nemo <33 Är på server två tyvärr men koma logga in på SSO på Fredag och då KOMER jag chatta för fullt! <333 (Med dom nya Emotes! <3)

Svar: hihi najs! Jag håller på o försöker flytta ett annat konto (inte courtney) till server två faktiskt så vi kanske ses där :)
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 19:59:41
» Diana

Jaaaa, äntligen så kommer säsong 3 ut , inom en snar framtid dock, är så sjukt taggad.
Älskar dina videos på YT så sjukt mkt, just för att du för det så verkligt, så att säga :)


Längtar :D

/Mvh Diana ♥

Svar: Tusen tack <3 :)
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 20:08:54

Skämtar du med mig?! ÅÅH NEMO DU ÄR BÄST <3 ÅH JAG SOM TRODDE DET VAR... Var slut! Åh Gud vad jag längtar, gråter floder av glädjetårar :')

Svar: hihihi :D <3
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 20:59:04

Hejsan Nemo skrev en ganska lång kommentar och du hade en fråga. Men jag svarade inte på frågan tror jag. Nu kommer svaret. Jag är jävligt taggad asså nu kör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ojdå vi jag har ju typ inget med jv att göra är bara en sån är gullig jv älskare som skriver massa bra saker och ger styrka och kärlek! Men fy vad coolt det skulle vara att få vara med i jv. Att ha en roll. Det skulle inte spela någon roll om den var stor eller liten. Att vara med och få sitt namn i eftertexterna!!! Och få vara med när de filmar skulle ju vara det arrla coolaste. Kanske tillochmed kunna påverka något!! Det skulle vara så himla coolt en av mina största drömmar min största sso dröm tror jag eller det kanske är åt bli med i Sd nåt av de. Puss älskar både dig och jv Nemo glöm aldrig det. Jag är ju din livvakt och kommer alltid finnas för dig ♥♥

Svar: Jag förstår det, får väldigt många förfrågningar om att ta med folk i Jorvik vampyren och jag ska göra ett inlägg där jag förklarar lite mer om hur jag väljer ut statister :) <3
Courtney Silverhill

2014-09-03 // 21:42:06

Bästa, sötaste Nemo! :'D älskar din trailer eller vad jag ska kalla det, så sjukt snygg! längtar efter att få se hur säsong 3 kommer bli! :'D Du vet att jag alltid ställer upp om jag kan, oavsett vad det gäller :)
Kommer dessutom skaffa mig vampyrsminket till Halloween om det skulle hjälp nått xD

Lycka till med allt planerande och sånt :D <3

Svar: Hihi ja jag börjar bli lite vassare med redigering ;) Tusen tack jag är faktiskt nervös men så sjukt taggad också :D <3
Courtney Silverhill

2014-09-04 // 02:57:55

Åh! GRYMT NEMO! Förstår bara inte HUR JV kan bli bättre? :'D

Svar: Hihi det återstår att se :D
Courtney Silverhill

2014-09-04 // 07:19:56

OMG!!!!!!!!!!! NEMO DU ÄR BÄST!!!!!!!!! JV ÄR BÄST!!!!!!! JAG HOPPADES ATT DEN SKULLE KOMMA OCH DET GJORDE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! LÄNGTAR EFTER ATT SE SÄSONG 3 SÅ JÄVLA MYCKET!!!!!!!!!!!! DET ÄR EN AV DOM BÄSTA YT SERIERNA!!!!!!!!!!!!!!! NEMO, SLUTA ALDRIG GÖRA SÅNA UNDERBARA VIDEOS OCH MANUS SOM DU GÖR!!!!!!!! LOVE YOU 4 EVER!!!!!!!!!!!!!!!
//MVH DITTN STÖRSTA FÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Alltså jag älskar sånna här reaktioner :')
Courtney Silverhill

2014-09-04 // 08:38:18

Jippy!!!! Jag är apa taggad!!!

Säsong 3 , asså ....

Jag kan inte vänta!

Svar: Härligt!! :D
Courtney Silverhill

2014-09-05 // 14:50:09

Gud. Riktig lycka hemma hos mig :')

Gick in på din blogg och såg det här, och då vart det TÅRAR :'D Är så sjukt lycklig! Vet inte vad jag ska säga haha. Nä nu måste jag gå och torka mobilen. Den vart lite dränkt :')

Mvh Melissa Slowknight :'D

Svar: Hahah ååååh söööt! <3
Courtney Silverhill

2014-09-05 // 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback