» Jorvik vampyren säsong 2, the movie. «

Jag hade tänkt att strunta i detta men fick en kommentar om det så jag klipper just nu ihop alla delar. Det inser jag var sjukt värt för jag kollar igenom nästan varje avsnitt vilket självklart hjälper mig i den nya säsongen. Jag småfnissar lite åt min redigering i movie maker.. Men tur att jag har vegas nu och är snäppet vassare ;)
Men trots en dålig redigering så är det en bra story, det är spännande och framförallt älskar jag att lyssna på musiken i JV.. Den är ofta väldigt vacker! Det är ju jag som valt den så klart att jag gillar den haha..
 
Men så ni vet iaf så är Jorvik vampyren säsong 2, häxornas hemlighet "The movie" på väg :)
 
Tror den kommer bli svin lång dock haha...
 
Redigerat - Den blir 1 timma och 35 minuter.. Nån som är filmsugen?
 
 
 



jag är svin taggad!

när den är klar så ska jag koppla in datorn till tv:n och kolla xD

vi får se hur det går , hihihi

men kommer du lägga jorvikvampyern säsong 2 the movie i sid panelen som du gjort med jorvikvampyren säsong 1 the movie?

hoppas du gör det , då blir den lättare att hitta xD

men hur som helst , jag är jätte taggad!

Svar: Jag kommer att fräscha till bloggen här framöver och då ska alla filmer läggas rätt osv, men filmen finns nu på bloggen i senaste inlägget så de e bara o kolla! Ha de så mysigt <3
Courtney Silverhill

2014-09-06 // 13:00:12

Jag vill verkligen titta. Men gårkväll blev det för sent. Kunde inte börja med den vid kvart över 11. Om jag får tid idag ska jag se den men vill helst vara ensam hemma då... för när jag ser på jorvik vampyren så börjar jag ofta gråta och det är inte så jättekul om det helt plötsligt kommer typ två 8åringar och tänker leka och jag sitter och gråter nej det går inte. Jag vill se den nu!!!!! Ska försöka se den idag tror att jag kommer hinna :) Men ända sen sista avsnittet kom har jag väntat på en the Movie. Jag har trott att du skulle göra den så här aldrig frågat. När jag kommer hem från stallet beroende på hur mycket tid det är tills de andra kommer hem såkommer jag ta lite jordnötter/chips och sätta mig vid datorn och titta antingen på båda eller bara the Movie två. Är så sjukt taggad. Förresten Nemo du skrev förut ingen är gladare än jag när att det ska komma en säsong 3 filmen kom. Är det nån som är gladare än du så är det jag jag skulle kunna överleva på enbart lycka av att säsong 3 ska komma :)) jag är så glad puss puss puss Nemo du är bäst!! :) ♥♥♡♥♥♥

Svar: haha awww.. WIE :D
Courtney Silverhill

2014-09-07 // 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback