» Levling med Annie «

Nu sitter jag vid datorn och ska börja levla med Annie, efter det ska jag skriva ett par vettiga inlägg tänkte jag som kommer upp under helgen. Efter det ska jag springa runt med dammsugaren en stund och sen bara invänta min nya fina byrå. Jag behöver slipa på manus och skriva fler avsnitt också men då behöver jag lugn och ro så det hoppas jag att jag kan få en stund. Men nu ska jag in och levla!
 
 
Bild från gårdagens levling med Annie och Emlan.
 

 


Hej!
Det var en tjej som hette Lousia Slowside som sa att hon var du och tja...man måste ju få veta, så är det du eller är det en faker?

Svar: Det är FEJK :)
Courtney Silverhill

2014-09-05 // 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback