» Överlevde! «

Har överlevt vägen till och från skolan, nu återstår det att se ifall jag överlever tentaskrivning.
Ska försöka jobba på fram tills middagstid så hörs vi då!
 
 
Igår var jag på en testlektion hihi, vi fick ännu en ridlärare till klubben. Berättar mer sen! :)
 


Någon annan som drabbats av regnet?
 




Hos mig bara öser regnet ner. Att vänta på bussen är också jobbigt för att den blev försenad på vägen till skolan. Man kan inte heller ha ett paraply för det blåser som en storm där jag bor. -__- Så ja. Jag har också blivit drabbad av regnet.

2014-09-22 // 15:14:11

Hej!:)
Jag undrar vad du har för program när du tar bilder?
Tacksam för svar!

Svar: Fraps :)
Courtney Silverhill

2014-09-22 // 16:12:34
» Diana

Där jag bor blåser det upp till storm och regnet bara öser ner :/

Det perfekta vädret när man är förkyld....

2014-09-22 // 16:21:31

Regnade och blixtrade hela dagen idag för mig .-. Vi fick vara inne på våra raster för vem vill vara ute när det blixtrar och regnar? Men nu är det sol här hemma hos mig! Är lite sur på det för hämtade posten åt mamma när det var storm så jag kunde ha väntat, haha.. Men älskar dig Nemo! Hoppas du också har fått sol nu men hejdå och ha det bra!
//Mvh Cassandra <3

2014-09-22 // 17:15:31

Sjukt grymt att du fick med en som helikoptrade på bilden hahah :'D

Svar: hahaha ja såg det :'D
Courtney Silverhill

2014-09-22 // 22:28:52

Oja det regnade hemma

2014-09-23 // 16:19:08

Hos mig så är det storm!! Det regnade från söndag eftermidda till måndag mitt på dan. På måndag hade flera träd blåst ner och en massa grenar löv och barr. Sen var det ju 5 grader regn och blåst när man skulle till skolan :/ puss ♥♥♡♥

2014-09-25 // 07:11:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback