» Planering. «

Min dag i skolan är över och nu ska jag planera, det är allt ifrån statister till att studera naturen på SSO. Tid, tid och åter tid men jävlar vad taggad jag är, kollar om filmen jag släppte igår och känner verkligen NU JÄVLAR. Jag är vassare i min redigering än någonsin och nu ska allting detalj planeras så att det blir så smidigt som möjligt när materialet ska sättas ihop. KUL! All tid jag får till datorn nu går till klubben och Jorvik vampyren. Därför kanske jag inte alltid svarar i chatten eller så jag är helt enkelt på en annan planet ungefär!
 
Men jag älskar er reaktion på JV, det är som Sture sa igår "Min lilla bebis" Och jag älskar att ni älskar det lika mycket som jag gör! Era reaktioner på filmen var bäst helt enkelt. Team JV right!?
 
 



:)

2014-09-04 // 15:30:43

Yes! Helt rätt TEAM JV!!!!! ❤❤❤

2014-09-04 // 17:51:30

Team JV!! ❤️❤️❤️

2014-09-04 // 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback