» Riva! «

Halloj, idag kommer jag inte till datorn förens senare. En del av huset ska rivas så jag ska hjälpa till. Måste även plugga osådär idag. Ikväll ska sista medlemen i laget utses, pepp pepp!
 
Ska försöka blogga innan uttagningen iaf :) 
 
hörs sen, puss! 
 
 


Vad heter du på Facebook om du har det eller instagram?

2014-09-21 // 22:55:53

Nemo säg inte ens ordet plugga. Jag har precis aja typ 5-6 veckor sen börjat 6:an. Det är inte jättehög klass men det är så himla stor skillnad från femman. I femman kan man slappna av ha kul och lära sig saker. Då hade vi också två till tre läxor i veckan. Nu har vi typ 3-5 läxor i veckan och massa prov och redovisningar. Om man dessutom inte är så jättesnabb på att jobba och göra klart saker så måste man ta hem och göra klart. Vi får inte komma 2 min sent till lektionen. I förra skolan kunde vi komma ca 5 min för sent utan att lärarna brydde sig så mycket. Våran mentor är läskig och vi har fått veta att allt vi gör/inte gör bedöms hela tiden. Man kan inte ta det lugnt alls. Om man en dag är jättetrött och inte orkar svara så bra på frågor inte orkar tänka eller så. Vi får inte gå hem från skolan om vi typ har jätteont i huvudet eller typ mår illa. Inte ens om man är förkyld och har feber eller typ känner sig jättetrött och inte ens kan göra nåt. Så man kan inte prova gå till skolan och få gå hem om man inte orkar för man får inte gå hem om man inte är jättesjuk. Oj sorry vad jag pratar mycket men det bara flög ut. Ville bara berätta allt för nån. Jag längtar så mycket till höstlovet. Då kommer jag träffa Cilla och prata med henne puss puss ♥♥♡♥♥

2014-09-24 // 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback