» Skola! «

Godmorgon!
Idag drar skolan igång och jag kommer att vara borta mellan 7-17 typ.. BLÄ. Men det är faktiskt skönt att komma igång lite. Dock mindre tid för datorn vilket suger lite. Men jag är pepp på denna SSO veckan då vi har en rad roliga events planerade och även ett event med Rainbow Dragons på torsdag. Ska bli kul!
 
Jag ska såklart försöka tidsinställa inlägg när jag är i skolan men ni får inte bli förvånade om bloggen är mer aktiv på kvällarna vissa dagar i veckan. De flesta här går nog också i skolan eller jobbar så det ska nog inte vara några problem. Hur gör ni med era bloggar (ni som har) tidsinställer ni mycket eller skriver ni bara inlägg då ni sitter vid datorn eller vad man ska säga?
 

 
Bjuder på en liten the sims update eftersom jag inte har så mycket bilder då jag inte spelat i helgen.
Familjen jag spelar på är en tjej som sysslar med Morgan uppfödning. Jag har mina hästar på en egen stor tomt där de går som på lösdrift. Jag har även byggt en ridbana på tomten bredvid där jag tränar mina hästar inför försäljning. Jag jobbar alltså inte utan försörjer mig på mina hästar som jag säljer, avlar och tävlar.
 
 
Mitt fina avelssto :)
 

 
 
Unghäst och föl.
 

 
 
 
Löshoppar min unghäst för att se vad han går för.
 

 
 
Rider in min unghäst och hoppas att han snart kan säljas till en bra familj.
Han verkar njuta av att bli riden iallafall eftersom han typ sover haha ;)
 

 
Jag hinner inte spela the sims varje dag utan det är någonting jag gör när jag har mycket tid och inte ork för att göra något speciellt. Därför blir det inte allt för ofta men när jag väl spelar så kan jag sitta ett par timmar.

Nån mer här som spelar the sims, har ni provat att försörja er på hästuppfödning?
 

 


» Sally

Spelar Sims 3
Vilka har du?
Jag har:
Husdjur
Desternationvärlden
Katy perry sötsaker
Övernaturligt
Semesterparadis
Kvällsnöjen
Film (prylpaket)
Årstider
Universitetliv
In i framtiden
Det var dom jag hade❤️♥️😘

Svar: Oj jag har också massor med expansions men vet inte riktigt vilka :D
Courtney Silverhill

2014-09-01 // 07:32:45

Aa, jag spelar sims. Men har dock inte provat att klara mig på hästuppfödning, verkar värt att prova! :D

2014-09-01 // 16:45:36

Jag spelar sims ibland med min granne. Asså när vi spelar är vi alltid tonåringar så vi går i skolan så här inte testat att leva på hästuppfödning men ska väl testa det nån gång :). Med min blogg så gör jag så här.: jag skriver inlägg när jag spelar och publicerar de flesta direkt men sätter 1-3 inlägg på tidsinställt till antingen mitt i natten så att det blir nytt på morgonen eller på morgonen. Så gör ja men det blir nästan bara inlägg på kvällen...puss o kram ♥♡♥

2014-09-01 // 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback