» Skolaaaaa «

Godmorgon!
Idag har jag skola heeeeeeeela dagen verkligen, går hemifrån 7 och kommer hem 5. Sen har jag uttagningar strax innan 7 och efter det event. Såatteeeh.. Jag kommer ha noll tid för bloggande. :/
 
Så fort uttagningen är klar och jag har min första lagmedlem kommer jag lägga upp det här. Jag är så spänd på det här, det är galet kul. I slutet av veckan har jag mitt egna tävlingslag och då ska vi ut och tävla mot massa andra klubbar. Och TRÄNA. Gahh nu är SSO verkligen roligt igen! :)
 
Har totalt glömt att visa bilder från förra veckans ponnygalopp!
Jag vann faktiskt, duktiga lilla storebror <3
 
 
 
 



När lär första avsnittet an JV S 3 vara ute, tror du? :)

Svar: Svårt att säga beror helt på hur mycket tid jag får till att filma :)
Courtney Silverhill

2014-09-15 // 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback