» Sover, gör uppdrag, sover gör uppdrag. «

Men nu jävlar i mig är Doris inne i GÅD iaf!
Dock måste jag bli beundrad för att kunna köpa det jag behöver. GOSH...
 
 
 
 
 
 
 
Det är väldigt roligt att återupleva GÅD. Gick ju in ensam på Whisper när det öppnades, då var jag i level 12 och Doris är i level 14. Då förstår man vad uppdrag SSO kommit med sen GÅD öppningen.
 
Hade tänkt att filma till JV idag men PGA lite missberäkningar av mig så måste Doris bli beundrad också, sååå.. Jag kämpar på. Sover, gör uppdrag, sover, gör uppdrag.
 

 



Blir det inte dyrt att sova över hela tiden??

Svar: Jo :) men det är de värt.
Courtney Silverhill

2014-09-29 // 14:28:50

Jag har sovit över 1 gång på sso. Ja bara 1 gång. Det var dagen innan jag skulle komma in i gåd. Då sov jag över för att komma in en dag snabbare. Annars har jag aldrig sovit över. Jag har bara tyckt att det är slöseri med sc. Jag har aldrig köpt så jag får bara 100 i veckan. Men intresting att du ska bli beundrad först. Är det kanske så.. har ändå lite idéer på vad det kan vara. Här du förrästen börjat filma nåt till jv alls?? Så fall när brukar du filma? Hade nog inget mer för nu puss o kram ha det så bäst!! ♥♥♡♥:)

2014-09-30 // 06:21:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback