» Tävlingsdagen är kommen! Med ett halvt lag haha... «

Idag är det dags för vår första tävling! Dock har 2 av lagets medlemmar fått förhinder och kommer inte kunna tävla. Skit tråkigt men sånt händer. Har en klar reserv som tränade med laget i måndags och en person ska lottas ut en halvtimma innan tävlingen ikväll. Trots att laget inte är helt tror jag att vi kommer ha as roligt. Sen får det gå som det går helt enkelt, vi gör detta för att ha kul och träffa nya klubbar. Det känns kul att de andra medlemmarna i klubben får prova på att tävla lite också!
 
 

 
Idag börjar jag skolan klockan 14... Alltså det är så DRYGT. Kommer därför hem senare mot middagen..
Igår tog jag "ledigt" från mötet, vilket resulterade i att jag inte alls loggade in på SSO igår. Rätt skönt faktiskt!
Kanske hinner in och levla en stund innan skolan, Nej just fan det är ju uppdatering idag...
Behöver lugna nerverna inför tävlingen. Alltså det måste ju nästan vara värst att stå och titta på "mitt lag" när dem tävlar? Gud hoppas jag vänjer mig.
 
Hörs sen! :)
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback