» Testfilm «

Godmorgon!
Idag har jag ont i huvudet o känner mig rätt kass... Men hoppas de bara är lite morgon fasoner för nu vill jag fan bli frisk. En vecka sedan jag blev sjuk idag. Jag ska strax in på SSO och testfilma lite saker, ska bli spännande!
Igår hängde jag med massa fans, sen kom Robban, Emlan och Carro in på ts och vi busade runt en del. Kvällarna med Robban alltså haha... Ni som missat så finns en film på hur
det kan se ut när man spelar med honom.
 
 
 
Men nu ska jag in och filma lite, vi hörs sen! :)
 

 


» Diana

Har sett den där filmen ganska många gånger, kan inte sluta titta på den, den är ju så rolig :)

2014-09-15 // 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback