» Tidig morgon, regn och svinkallt! «

Halloo.. Klockan är 06.42 och jag har varit vaken i snart en timma, blää... Ska snart gå till bussen och åka till skolan. Fy jag tycker inte om att gå upp såhär tidigt och göra mig i ordning, i övrigt är jag faktiskt en morgonmänniska men det finns gränser! Idag har jag skola och sen tentaskrivande så blir inge SSO förens runt middag idag, som alla andra dagar denna vecka. MEN igår hade vi ju tävling och jag tror minnsan att ni vill höra om det!
 
Vi mötte RD igår och jag hade 3 personer från laget som tävlade, resterande var reserver som jag valt ut i form av lottning och en av dom kom 2a på andra chansen och därför tyckte jag att det blev rättvist om hon fick vara reserv denna tävling. Så hur gick det? Vi delade in dem 2 och 2, sedan körde vi bobcats lilla bana. Allting gick som smort och vi tog hem vinsten på den banan. Sen var det dags för vildmarksloppet och där gick det inte hela vägen. En av reserverna fick stora internet problem och kunde tillslut inte starta, som tur är så hade Nina precis kommit in och kunde hoppa in (Nina är med i laget egentligen). Trots att vi löste det så var inte turen på SD's sida idag och vi förlorade tävlingen med 2 poäng. Vi hade en jätte rolig avslutningscermoni(?) stavning. Där vi skakade hand osv. Det var otroligt roligt och jag ser verkligen fram emot kommande tävlingar! Så stolt över flocken. Flocken är ett namn som Victoire börjat kalla oss i tävlingslaget och jag gillar det verkligen. Nästa planerade tävling är dressyr mot pink bullets i oktober. Spännande!
 
 
 
Var så nervös så detta är de enda bilderna jag fick med mig, hoppas att nån annan fotat och att jag kan sno lite bilder hehe.. Men de får ni kika på en annan gång!
 
Men nu ska jag ta mig till skolan, vi hörs ikväll. Puss <3
 



Såg inlägget när jag vaknade igår hihi. Sen jag bara shit hur tidigt går Nemo upp egentligen?? Så tidigt. Jag går lixom upp vid 7 varje dag. Och somnar vid typ kvart över tio kvart över 11. Jag sover lite för lite egentligen för jag järnvägar typ väckarklocka på halv 7 hehe. Nej man jag hade också skola nio till två en kort dag :) puss puss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2014-09-26 // 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback