» Till Ava Northheart <3 «




Hej!
Jag vet inte om du kan svara på den här frågan med frågar endå.

Hur man exempel lägger upp bilder på en blogg från Fraps? Tacksam för svar!

Svar: När du tar bilder i Fraps så står det vart dem sparas om du går in i programmet. Du går in i den mappen eller väljer en ny mapp att spara bilderna i och där hittar du dina bilder. Sedan går du in på din blogg och jag som har blogg.se skriver ett inlägg och sedan infogar jag en bild. Förstår du?
Courtney Silverhill

2014-09-28 // 14:43:11

Måste man ha hela köpversinonen för att kunna ta fram bilderna på infoga?

Svar: Vet inte, jag har betalversion iaf :)
Courtney Silverhill

2014-09-29 // 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback