» Värsta som finns! «

Åh jag har gjort nått av det värsta.. Vaknade vid sju och var pigg & glad. Tänkte att om jag pluggar i två timmar så kan jag träna vid nio och sätta mig med mitt YT projekt ungefär vid lunch. Score! Bäddar mysigt i sängen och fram med böckerna, pigg & taggad! trodde jag... Vaknar nu två timmar senare med en bok upptryckt i ansiktet, helvette jag somnade. Så nu ligger jag såå efter. Och när jag somnar om blir jag helt zombie trött och kan sova en hel dag om jag bara tillåter mig själv att blunda. Tillåt mig att gråta. Nejmen bara o ta nya tag, ett tips till er är att ge fan i att plugga i sängen! 
 
Hörs senare, hoppas ni haft en bättre morgon!
 
 
 


Tihihi det är ok cx

2014-09-02 // 19:34:01

Åååååå har du brunt hår!? :)) <333

Svar: Jajamen! Ser väldigt rött ut på bilden dock men är brun med släng av koppar :)
Courtney Silverhill

2014-09-02 // 19:57:23

Herre Gud jag gjorde som dig en gång,jag váknade klockan 7 på morgonen och så skulle jag göra mina läxor för att spela SSO sen men istället somnade jag och vaknade klockan 12 på dan och jag hade ju bestämt att Skypa och spela SSO med henne å så hade hon ringt mig 11 gånger men jag åt ju lunch då och efter kunde hon nt så vi fick prata klockan 8 på kvällen istället,hade så trökit!

2014-09-02 // 21:41:22

Det har faktiskt aldrig hänt mig. Men jag verkar inte kunna sova på dagen om jag inte är sjuk. Lixom vaknar jag vid halv sju är det oftast bara att cå upp som går men ibland kan jag somna om till kanske åtta eller så.Men har aldrig ens funderat på att sova middag elr så. Vet att det inte skulle gå alls. Men stackare det var inte så bra men du är iaf snygg xd hihi :) puss ♥♥

2014-09-03 // 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback