» 1a april på star stable online «

Ni vet att 1a april är väldigt rolig på star stable online va? Man kan nämligen färga sin starthäst i massa roliga färger, så hämta hem den om du inte har den hemma. Vi kommer även få påskuppdrag där man ska leta ägg och lite sånt. Idag kommer vi också få mer information om den nya hästrasen, ska bli väldigt spännande. Om dem inte nollställer resultaten idag blir jag riktigt irriterad då jag mailat om buggen och väntar i veckor på detta nu. Men ja jag ska inte ha för höga förhoppningar om det. Men här har ni lite bilder från förra året, jag hade kort hår för att jag filmade mig själv som Berit vissa scener till Jorvik vampyren.
 
 
 
 
 
 
Vi hade värderingsövningar där dem fick ställa sig vid olika alternativ och motivera sina val om någon undrar haha. Är en ganska bra grej att köra men kan bli tråkigt och tjatigt efter ett par ämnen.
 
Är ni taggade för påskuppdatering!?
 



Asså min starthäst var på hästön och jag hade fullt stall :(

2015-04-02 // 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback