» Än en gång lyssnar inte supporten «

Minns ni att jag fick SC för att jag mailade in bilder och information kring snabb buggen som existerade för några veckor sedan? Jag bad att dem skulle ta bort min tid på första hoppbanan då jag upptäckte buggen efter att jag kört den och fick bäst någonsin och nollställa så fort dem kunde då många tider som ligger på topplistorna just nu inte är sportsligt gjorda och däribland min tid på första hoppbanan. Jag fick inget svar kring en nollställning och mailade igen, det har gått flera veckor utan att dem gjort något åt saken. Har inte fått något svar heller. Nu tjänar jag inga pengar längre på den här tiden då en månad gått så det spelar ingen roll men eftersom jag har sjukt bra tider och bäst någonsin på de andra två banorna ser det ju ut som att jag laggar vilket jag inte gör, jag skulle aldrig vinna en stiltävling när jag kör ridhuset men snabb som fan är jag och vet precis vart och hur jag ska rida för att tjäna in hundradelar. Kan inte fler maila in och be dem nollställa alla tider?
 
 
Alltså hur tråkigt är det inte att dem inte lyssnar på en sån enkel sak?
 



Har också skrivit till dom om min buggande hals på min Quarter häst... Eftersom jag spelar på Mac så kan jag inte njuta av min nya häst.....❤️

2015-04-11 // 07:43:58

Anonym, det har gått ut på facebook om det och att de håller på att lösa det. För de orkar inte svara på varje mejl så de sa det på facebook istället.

2015-04-11 // 09:01:13

Det var jag som var anonym, Har inte FB men tack för infon <3

2015-04-11 // 09:42:25

Precis men ett problem har jag också... dom stängde av mitt konto och anledningen till det var att jag råkat installera en sak av misstag... Dom sa att om jag avinstallerade den saken så skulle dom öppna mitt konto igen direkt... Nu har det gått nästan en vecka sen det och dom har inte öppnat kontot eller svarat tillbaka på det vi sa efter det.... jag är väldigt ledsen på Sso teamet just nu för att dom inte håller sina löften...:(

2015-04-11 // 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback