» Aprilskämtet «

 
 
Vad tyckte ni om SSOs aprilskämt? Tyckte de var jätte roligt faktiskt haha.. Men man gick ju inte på det men det var endå genomtänkt lixom, kul! Blev ni lurade något mer? Inte jag heller, lurade bara tävlingslaget. Förra året lurades vi ju att Sture skulle lägga ner klubben och folk blev så arga! Vi lurades både bland medlemmarna och i globala tror jag? Haha åh.. Vadå? Jaha mitt och Berits aprilskämt? Måste vi verkligen prata om det.. Nejmen det var kul, vi kanske går över gränsen ibland men lite får ni tåla. Det var inte många som blev glada så jag antar att jag inte är så poppis bland hans fans haha ;) Men vi hade kul och bloggen slog rekord.. Jag sa till Kim att det är helt okej att han stannar här på min blogg men jag tror inte vi vill uppleva Annies rage på riktigt.
 
Nej jag trivs jätte bra med att blogga själv, här får ni ju både lite privat om mig och från SSO och jag skriver vad jag vill och när jag vill. Ni ger mig mycket feedback och är alltid närvarande bland kommentarerna. Bloggen har vuxit otroligt mycket sedan starten då jag hade 20-30 läsare om dagarna. Men trots det känns den endå så personlig jämfört med YT kanalen som jag berättat om tidigare. Jag gillar min blogg som den är helt enkelt :)
 

 


Hon som äger klubben jag är med i lurade mig och resten av klubben att hon skulle upplösa efter söndag. Alla blev jätteledsna men senare erkände hon att det var ett april skämt. Då blev alla jätteglada ist x)

2015-04-03 // 08:08:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback