» Asiatiska servern «

Igårkväll spelade jag på den Asiatiska servern, gav mig fan på att ge Janne lite grymma tider i ridhuset. Janne är alltså i level 13 på denna gubben och hästen i samma level, knep henne en andra plats på bäst någonsin bana 2. Månadens bästa på både 2 och 3. Haha åh underbart! Denna server är nästan död alltså men det gör det hela sjukt roligt. Jag levlade sedan upp hennes pålle en level. Så fort hon är klar ska jag säkra hennes plats på listan för evigt minnsann. HEHE.. Träffade EN person som inte var från oss och jag försökte starta en konversation och kanske försöka få denna att göra ett konto åt mig men de gick inge bra, folk är typ skygga på servern.
 
 
Det här är Sasha, tror jag? Ingen koll på vad alla heter ännu haha.
 

 
 
 
 
Alltid natt, underbart <3
 

 
 
 



Det är Amanda ^^

Svar: Ehhhh aha haha fan :D
Courtney Silverhill

2015-04-28 // 14:33:00

Hur kommer man in på den servern?:D

2015-04-28 // 18:24:18

pratar de svenska på den serven? testat att spela på natten när de är dag där så kanske de är fler där? ;)

Svar: Vi som är från Sneaky pratar svenska men resten snackar engelska :)
Courtney Silverhill

2015-04-28 // 20:18:58

jag heter sasha duskfall på den servern :D

Svar: haha jahaaaa! :D
Courtney Silverhill

2015-04-29 // 01:48:49

jag heter sasha duskfall på den servern :D

2015-04-29 // 01:48:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback