» Besöksrekord «

Godmorgon hjärtan! Igår slog vi besöksrekord här på StarStableSverige med hela 550 unika besökare och över 1500 sidvisningar. Det börjar riktigt bra för mig och Kim helt enkelt. Jag har vanligtvis mellan 300-350 unika och runt 700 sidvisningar så det var väldigt många som hittade hit igår. Trevligt, hej o välkommen haha.. Nej jag är inte helt nöjd med Kims design utan jag får förhandla om en liten större bild, jag menar jag har fött upp den här bloggen i typ två år haha? ;) Kommer här o tror att han kan ta över.. nejnej glöm det.
 
 

 
Idag åker jag ju till landet så har en del att pyssla med, ni vet.. Packa, städa och krama sönder min katt. Men jag ska försöka hinna filma med Kim också innan jag åker och lyckas samla alla ägg. Har ni hittat alla? Vill ni ha ett tips? Emma Shortroad har gjort en lisa över de guldiga äggen som bland annat ger utrustning. Tror man hittade mycket utrustning i gåd och hos Avalon. Jag ligger efter så vet inte riktigt haha.. Men klicka HÄR för att se listan där dem finns iallafall. Eller så letar man på egen hand, kan va kul det med :)
 
 
Igår körde vi heta stolen mot ;arcus aka Renata som han heter.. Vi hade glömt att göra det så han fick gå upp och berätta sina hemligheter för hela klubben igår. Mehehe.. Alltid lika roligt!
 
Men nu ska jag stöka lite, vi hörs sen!
 



Nu vill jag ha en förklaring. Jag är jätte kluven, är detta ett aprilskämt eller ej? Det är kul om Kim flyttar in här men om ni helt plötsligt säger att det är ett skämt är det inte lika roligtD;
Snälla ge mig ett svar!:/

2015-04-02 // 10:01:02

åå nej är detta ett fördröjt aprilskämt eller inte?! Jag blir lite orolig här. D:

2015-04-02 // 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback