» Bloggutmaning dag 13 - Favorit event «

Jag är som ni kanske vet klubbledare i Sneakydragons och min huvudsakliga uppgift är att planera och genomföra event med medlemmarna. Det är någonting jag verkligen brinner för och valt själv, Evelina beordrar oss inte att göra saker utan eget initiativ är det som gäller i bland oss ledare vilket jag gillar eftersom man får känslan av att vi tillsammans äger och utvecklar klubben då. Men ja pågrund av detta så styr jag väldigt mycket event och veckor och är dessvärre sällan med på dem. Därför har jag lite svårt att välja favorit event kanske. Men ett event som ligger mig nära hjärtat är sneaky big paradise som än så länge har haft 1 säsong. Jag lade ner min själ i planeringen inför eventet. Det betalade sig då genomförandet blev storslaget och otroligt populärt. Vi har påbörjat planeringen inför nästa säsong som kommer bli så jävla grym (kan inte spoila mer). Denna gång är jag mannen bakom kameran och ska redigera avsnitten, men det är jag ju minst sagt bra på och det kommer bli sjukt roligt. Taggad till tänderna! Vilket är ert favorit event?
 
 
Snodde bilden av Biiim
 

 


Jag satt och tittade på Sneaky Big Paradise jättemycket och tänkte "Gud att man kan göra en träff i ett spel så häftigt!"

2015-05-13 // 11:57:09

asså jag var med aaaaaaaa jag tänkte va e det jag super grymt jo Courtney minns du ronja dogblanket det e jag

2015-05-13 // 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback