» Hemsk natt «

Den här natten har varit så sjukt lång, har blivit väckt av både den ena och den andra och haft svårt att sova. Var nog vaken runt 3h totalt så är helt slut.. Inte så konstigt kanske. Jorvik vampyrens fjortonde avsnitt är nästan färdigt men behöver nog kring 2h finlir till det. det fattas en scen på runt 1 minut och musik till avsnittet. Tidskrävande, japp! Men jag ska försöka gå upp strax och sätta igång. I eftermiddag/kväll ska jag förvandlas till tant inför kommande tantavecka, hur spännande? ;) 
 
 
 


haha! ja nemo, jag hade typ samma sak xD igår kväll var det någon film som var jätte lång och jag orkade inte se mer så jag gick och la mig 23.30. och filmen var slut 00.10 :o så ja.. men jag var nog ändå vaken till 00.00 xD och idag väckte min mamma mig kl 09.30 men jag sommna om xD men sen efter en bra dröm så vaknade jag typ när det här inlägget kom in, så ny vaken :)

2015-04-12 // 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback