» Mycket känslor! «

Hej mina vackra! Känslorna har kokat efter gårdagens avsnitt minst sagt. Säsongen är alltså INTE slut, haha jag tror ni skulle märka när den är det! Men jag tippar på 2-3 avsnitt till iallafall. Dock har jag insett att det blir ett uppehåll nu fram tills slutet på maj då jag ska ut och resa en del. Vart jag ska får ni inte veta och bi kommer förstå varför sen! Ska försöka filma denna vecka så jag har nått att jobba med när jag är hemma. Kan tyvärr inte boka om mina resor på grund av serien men tillomed Sture var jätte arg på mig igår på grund av hur det slutade! Så jag är ledsen helt enkelt och jag älskar erat känslomässiga engagemang till min serie. Nu ska jag träna, puss <3
 
 
 


Gud vad kul att du ska ut och resa men hur ska vi klara oss utan JV det går väll inte? Jag har ju till och med lagt in i kalendern att jag ska titta på JV😪💖

2015-04-28 // 07:43:08

Huh! Alltså jag svimmade lite när jag trodde det var sista. :) ha så kul vart du än ska! ;)

2015-04-28 // 14:09:44

venta är courtney död?

2015-04-28 // 16:48:45

Jag började gråta när avsnittet var slut så pappa kom och frågade varför jag grät!
Jag komne spricka av nyfikenhet innan du kommer hem från semestern!:D

2015-04-28 // 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback