» Påskveckans prisutdelning! «

I torsdags hade vi prisutdelning. Vi hade även en maskeradtävling och lite lekar när vi var färdiga. Varje person vi räknade upp som placerat sig i en tävling fick springa ärevarv till våra applåder. Vid maskeradtävlingen valde jag och Sture ut en varsin favorit som medlemmarna sedan fick rösta på för att avgöra tävlingen. Jätte spännande och roligt! Efteråt lekte vi under hökens vingar och kurragömma på olika ställen.
 
 
 
 
 
 
Jag och Sture gömde oss tillsammans.. Såklart.. Här stod vi på en varsin sida av vagnen o skrek åt varandra.
 
 
 
 
Jag var en gris och mös lite i grishagen en stund, gossigt värre!
 

 


Heej, jag undrar om du minns vart du köpte dina rosa stövlar med blåa hjärtan på, jag kan inte hitta dem.. Minns du? c:

Svar: Dem är från ett uppdrag och de verkar buggat med det uppdraget och att de bytt ut belöningen :) Skriv til supporten o fråga. kram
Courtney Silverhill

2015-04-11 // 16:01:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback