» Quarter på ingång! «

vaknat snortidigt, är så pepp inför dessa nya hästar. Efter att ha tittat på filmer är jag mest fast för den isabell färgade. Men vi får se när man står där och tittar, jag brukar ta god tid på mig att välja både namn och häst. Vem vet det kanske finns ännu en färg som inte visats, brukar ju vara så ibland. 
 
 
 
 
Gud det var länge länge sedan jag såg fram emot en uppdatering så mycket, skynda på nu dåå!


har också tänk att köpa den :D

2015-04-08 // 09:38:23

Var kan man köpa den??

2015-04-08 // 09:39:33

Jag kommer nog köpa den svarta, men vi får se. Jag tar också alltid extra tid på mig när jag ska köpa en häst, och med namn :)

2015-04-08 // 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback