» Quarter playdate! «

Igår förmiddag tog jag med mig Goldrain på en skrittur barbacka, när hon var uppvärmd skrittade vi mot southsilvervattnet där hon fick sträcka på sig och springa av sig. Finns ju en jätte bra raksträcka där som man kan träna på. Efter en stund fick vi sällskap av rockmormor och hennes nya häst så vi hade en liten lekdejt.
 
 
Vi skrittade runt VG spåret, är en perfekt uppvärmningssträcka.
 

 
 
Vågade inte galoppera barbacka så hon fick på sig en sadel, vi känner ju inte varandra ännu.
 

 
 
Sedan körde vi ett par längder, älskar att man ser hur hon tar i allt vad hon har i sprången. Min lilla vilde. Påtal om vilde, tror ni mustangerna kommer få samma form? Det tror jag tyvärr, exakt lika små som araberna.
 

 
 
Tantahäng
 

 
 
Quarterheaven, älskar dessa hästar! Önskar bara att dem var lite större och mer arbetade med.
 

 


» lily

Ja. Sso kunde väntat med att släppa dem så att de kunde se rätt ut för alla. Jag använder mac och där ser de helt förfärliga ut :( det är som att skinnet dras med vart man styr och jag har bara man på ena sidan av halsen. Den får också jätte tjock hals när de böjer sig ner. Lite trist men jag får nöja mig med dina fina bilder :3

2015-04-10 // 08:18:42

Skinnet från huvudet och halsen på hästen typ

2015-04-10 // 08:23:14
» Clara

Älskar hur ni arbetar tillsammans! Ni ser nya ut för varandra men ändå så jobbar ni jättebra!

Det jag undrade var vart du har köpt grejerna till outfiten? Inlägg på det? :D Den är jättesnygg <3

Svar: Tack :D Kika starstable.bplaced.net/db/se/ där hittar du allt du vill ha! <3 Kram
Courtney Silverhill

2015-04-10 // 09:00:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback