» Så typiskt! «

Häromdagen avinstallerade jag massor av the sims spel, jag har inte haft sug på länge och min C disk behövde rensas. Tror ni inte jag blir skit sugen nu då? Såklart.. Jag har the sims 4 på min origin och ska önska mig jobb expansionet när jag fyller år tänkte jag. Gillar typ the sims 3 bättre men vill ge 4an en ordentlig chans nu. Är det någon här som spelar the sims 4 och har testat nya expansionet, är det kul?
 
 

 


Jag spelar the Sims 4, har dock inte expansions paket men det verkar kul:D

2015-04-17 // 19:44:52

Frågade ju förut om tant veckan! Här är klubbens blogg! swordacess.weebly.com

2015-04-17 // 21:08:00

Spelar bara The Sims 3 Expansionspaket In i Framtiden där typ allt finns *-* Djur, Årstider, Övernaturligt, mm. :D Har också The Sims 4 men tycker de e lite tråkigt.. längtar tills The Sims 4 Husdjur kommer ut *-* Tänk hur hästarna kommer se ut där :O *-* ps. Love U Nemo! <3

Svar: Jaa jag längtar också efter djur expansion! :D
Courtney Silverhill

2015-04-18 // 07:41:39

Jag har det och jag tycker det är jätte kul! Man får massa fina kläder och det är kul att följa med och jobba. Tycker verkligen att du ska ge det en chans! <3

2015-04-18 // 09:10:24

jag har spelat alla sims 1,2,3 och 4 då jag är en redig sims nörd. Innan de ens första expasionpaketet (vildmarksliv) kom ut tyckte jag de var jätte tråkigt, sen kom vildmarksliv och spelet var PYTTE lite roligare men ändå tråkigt. sen kom dags att jobba och oj oj oj vad spelet blev sååå mycket roligare, just lovin it!

det är roligt med alla fyra yrkerna (räknar även med butik) men det roligaste är nog kriminalare!

Svar: Ja jag har också spelat exakt alla upplagor av sims. gillar inte heller sims 4 men jag tror mkt på detta expansion! Härligt det låter as kul :D Kram
Courtney Silverhill

2015-04-18 // 10:19:36

Du biorde verkligen skriva mer inlägg om The Sims 3 om du har tid❤ Verkligen superbra inlägg då haha❤

2015-08-08 // 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback