» Saknat min dator <3 «

Hej på er! Nu har jag startat datorn för första gången sedan i torsdags, haha inte så länge men endå. Har haft tidsinställda hela helgen och duktiga Britta som bloggat åt mig. Haha han är så rolig. Ska in och förbereda mig inför kvällens äggjakt och kolla brevlådan osånt där ni vet. Fått mycket kommentarer angående att jag var i karlstad och karlskoga och jag åker förbi där på vägen till och från landet helt enkelt. Mitt landställe ligger på en stor gård mitt i skogen i värmland så är en bit ifrån både karlstad och karlskoga men stannade lite på vägen hem. Har haft det underbart och som Britta skrev så har jag eldat upp typ allt man kan elda, lagat stalldörrar och firat påsk. Massa mys! Nu måste jag bara få berit att återställa bloggen och ta sitt pick o pack o flytta till sin egen blogg. Men han har gjort ett toppen jobb här tycker jag verkligen. Stor applåd för Bim!
 
 
Hur har ni haft det? Har saknat er så mycket!
 




Du kanske borde byta header och om mig bilden och namnet.

Plus, ska du göra en AO video. Du lovade det. Längtar verkligen.

Svar: Alicia online kommer, har varit bortrest :)
Courtney Silverhill

2015-04-06 // 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback