» Tantaveckan är här! «

Alltså det går alldeles för fort nu, var det inte typ igår som det var flera veckor kvar tills tantaveckan!? Tydligen inte. Nu är den här och jag åkte till frisören igår o klippte av mig mitt hår, nu när man är gammal blir de så dålig kvalite så att de är bättre o hålla det kort. Jag har ordnat två olika tant outfits till veckan och jag ser verkligen ut som en sträng bibliotikarie. Tillomed några fans på vingården kallade mig tant Nemo igår <3 Hihi.. Ikväll ska drakarna få leta efter mig och Rockmormor, vi virrar lätt bort oss ibland.
 
"När man kommer upp i åren kan man bli lite förvirrad i huvudet som ni kanske märkt. Rockmormor och Nemo är experter på att tappa bort både varandra och sig själva. Ert jobb är att hitta tanterna innan de slår ihjäl sig eller någonting annat hemskt."
 
 
Kommer filma under veckan och klippa ihop så att ni får se. Tantavecka är ett riktigt genidrag, fyfan vad alla är taggade. Kom ihåg vart ni hörde det först! ;)
 

 


Hej! Skulle min väns klubb kunna ha en sånhär vecka?

Svar: Absolut :) Skriv ut att ni blivit inspirerade av Sneakydragons bara. Kram!
Courtney Silverhill

2015-04-13 // 15:54:08

Jadå!😂 <3

2015-04-17 // 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback