» Throwback movie - Typical SSO människor «

Det här är bland det roligaste jag gjort. Att driva med folk på SSO är sjukt kul och folk älskar det! Jag vill göra en del 2, men måste snacka ihop mig med klubben först, vi spånade ju fram alla "skämt" till denna ihop. Man måste ju verkligen hitta de där små sakerna som folk gör och känner igen. Tror det kan bli awesome och nu är jag mycket mycket bättre på att redigera så att chatten inte blir suddig osånt, men har ni några ideer på vad man kan driva om? :) Det skulle uppskattas massor!
 
 
 

 
 


Rolla Vh, säg 234 och kom till stevesgård endast en plats kvar! xD

Snälla kan vi bli vänner?!!
- min lista är tyvärr full.
- åhhh me jag vill ju så gärna
hahahaha



Svar: Tack! :D
Courtney Silverhill

2015-04-05 // 14:30:07

reklam för sina klubbar i chatten.

2015-04-05 // 14:55:22

Kolla min blogg EmelieLightLake.blogg.se säg inte att jag gör reklam för min klubb för då blir jag arg

2015-04-05 // 15:10:43

Ida Lionlord

2015-04-05 // 15:52:34

Kanske tjat om att få vara med en person när man inte kan, spamm, mer tjat om att hjälpa till med något när man inte kan och personer som frågar frågor som bara SSOteamet kan svara på som ''exakt när är uppdateringen klar?'' ;)

Kram, Mysan <3

Svar: Tack för tipsen! :D
Courtney Silverhill

2015-04-05 // 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback