» Uppdateringen «

Hej där! Jag har sökt igenom min dator med fullständiga system och internethot skanningar, både med och utan uppkoppling. Kört grime fighter 2 gånger och dubbelkollat brandväggar o loggar typ? Google is my friend. Men nej jag har inget virus på datorn. Kan inte göra så mycket mer just nu utan får vänta och försöka lösa det på annat sätt. Simone Winterknight är en jävel på datorer och ska hjälpa mig över skype när vi delar skärm typ. Jag vet ju inte hur det ska se ut och vad som är fel egentligen så lite hjälp på traven av honom är alltid välkommet. MEN skit samma jag kan iallafall spela, men om det är säkert är ju en annan femma.
 
Nyheterna har släppts precis och det var ändra utseende funktionen som kom idag!
 
Veckans uppdatering innehåller en helt ny funktion: förmågan att ändra din stil och ditt utseende! Med den nya funktionen har du mer kontroll över ditt utseende i spelet och du kan själv skapa den stil du vill ha.

Med tjänsten "Ändra utseende" kan du, mot en Star Coins-kostnad, ändra din spelkaraktärs utseende precis som om du skapade ditt utseende för första gången.

Du har samma valmöjligheter att anpassa din karaktärs utseende som om du skapade den från grunden. Du kan ändra ditt grundläggande utseende och ögonfärg samt välja smink, frisyr och hårfärg från ett begränsat basutbud. Om du bara vill ändra smink, frisyr eller hårfärg, besök någon av Jorviks alla skönhetssalonger eller frisörer istället.
 
 
Min fråga är.. Försvinner mitt vampyrsmink om jag använder funktionen?
 
REDIGERAT - ANVÄND INTE FUNKTIONEN OM NI ÄR RÄDDA OM ERT SMINK, HÅR OSV DU FÖRLORAR ALLT! Nemo ska helt enkelt hålla sig borta därifrån ;) 
 

 
Tror ni dem nollställer resultaten? Jag tror inte det. Dem kanske struntar i det för att quarterhästarna är så snabba att de gamla tiderna snart inte spelar någon roll. Fast dem går ju inte ens ut med att dem är snabbare så frågan är ju om de ens vet om det. Okej inte sura ihop nu Nemo, positiv anda.. 
 

 


vampyr sminket försvinner för att man väljet nytt smink så );

2015-04-15 // 14:59:25

Är riktigt arg.. Jag hade skrivit till SSO om den lagande halsen på quarterhästarna (eftersom jag spelar på mac) sen en vecka efter fick jag svaret "Vi har fått mycket mejl om det och det ska fixas till nästa uppdatering" Men dom har ju fan inte skrivit nått om det ens!? // En arg Maggie...

2015-04-15 // 15:35:17

Men vampyrsminket borde väll inte försvinna ifall man t.ex ändrar ögonfärg eller ansikte? Det är väll bara om man väljer ett annat smink? Men vet ni vad, jag kan vara den där testpersonen. Älskar mitt vampyrsmink men man måste veta på något sätt? :/ <3

2015-04-15 // 16:13:12

Läste igenom allt på Facebook och alla kommentarer. Tydligen om du ändrar ögonfärg så förlorar du allt, alltså ditt hår, smink osv... Det var ju inte så bra isåfall.. :(

2015-04-15 // 16:19:24

Det kommer tyvärr försvinna om du använder funktionen tror jag

2015-04-15 // 16:21:06

usch bilden xD, det är nt nemo O.o nemo ska vara en vampyr :D

2015-04-15 // 16:47:20

Bara så du vet så kan man välja Lik hudfärg och då blir du ju vampyr på hela kroppen :3

Svar: Jaa fast då förlorar jag även vampyrsminket :) kram
Courtney Silverhill

2015-04-19 // 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback